610 015 517 corralneri@gmail.com

Visites escolars

Visites per a llars d’infants, escoles i instituts.

Tenim tot tipus d’activitats adequades a les diferents edats dels alumnes!

La Granja-Escola Corral de Neri del Catllar és un antic Corral d’ovelles del segle XVIII.

Des de l’any 1996 el principal objectiu és oferir uns equipaments suficients i adequats per a afavorir el contacte directe dels infants amb els animals domèstics, les tècniques agràries i ramaderes, tot procurant el màxim respecte cap a la natura.

Volem apropar l’educació ambiental i l’educació emocional als nostres visitants.

METODOLOGIA

Compartir aquest dia al bell mig del bosc i en plena natura és la nostra eina més poderosa. Les nostres activitats i tallers ofereixen la possibilitat d’interactuar amb els animals i la natura amb els 5 sentits; descobrir què mengen, com es reprodueixen, com viuen, com són.. i descobrir la vida a pagès.

Utilitzem una metodologia activa i participativa, on cada infant és el protagonista en totes les activitats adaptant-nos a les seves necessitats.

Fomentant sempre els valors més importants i sobretot el respecte envers la natura, els animals i les persones.

QUÈ ENS DIFERENCIA D’ALTRES GRANGES?

El nostre equip humà: des de la direcció fins al personal de manteniment; totes elles són persones amb vocació, valors i il·lusió, persones extrovertides i divertides, formats i preparats per treballar en plena natura i envoltats d’infants. Tots/es ells/es faran que la vostra estada a la Granja sigui profitosa, divertida i inoblidable!

La direcció va a càrrec de Gemma Cos: enginyera técnica agrícola, zooterapeuta, directora de lleure, experta en coaching assistit amb cavalls, risoterapeuta, equinoterapeuta social,  experta en gestió emocional en l’àmbit educatiu i referent V.E.C. (Vinculació Emocional Conscient) i equinoterapeuta social.

Segons l’ocasió són tècnics en educació infantil, mestres, psicòlegs, veterinaris, animadors socioculturals… Formats tots/es per la pròpia directora en educació emocional.

També ens diferencien les nostres instal·lacions: netes, cuidades, procurant sempre adaptar-nos a les necessitats i demandes dels nostres visitants. Cada any procurem fer millores i canvis per tal de que els que ens visiteu any rere any trobeu coses noves per a que gaudiu més de la vostra visita.

Ens diferencia també el com viuen els nostres animals: ben cuidats, alimentats, desparasitats, cuidats i tractats amb molt d’amor. Els hi encanta que vinguin a visitar-los!

I sobretot, en les nostres activitats valorem la qualitat i no la quantitat, per això només atenem un centre per dia, per a que la vostra estada sigui tranquil·la i pugueu gaudir d’aquest paratge amb els 5 sentits!

Complim els requisits legals i per això la nostra granja disposa de: assegurança de responsabilitat civil, assegurança d’accidents, servei de prevenció i riscos laborals, adequació de la LOPD, servei d’assessoria jurídica i laboral, i està declarada al Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat de Catalunya com a nucli zoològic i com a tal tots els animals están sota controls veterinaris i amb uns condicions de vida, d’alimentació i d’higiene òptimes.

Com cada any, trobareu millores tant en les instal·lacions com en els continguts curriculars.
Si voleu rebre tota la informació i preus, envieu-nos un email a corralneri@gmail.com

1. Un dia a la granja

Des del moment de la vostra arribada i durant tot el matí realitzareu una visita guiada pels animals domèstics i podreu gaudir d’un passeig amb carro. A partir d’ aquí i segons l’horari disponible després de dinar, realitzareu una activitat de taller o projecte a escollir i el joc del laberint.

Activitat que es realitza durant tot l’any.

2. La castanyada a la granja

Us oferim passar un dia a la granja a la tardor, celebrant la tradicional festa de la Castanyada, i amb una Castanyera molt autèntica!

Activitat que només es realitza durant el mes d’Octubre.

1. El Nadal a la granja

A l’ hivern, veniu a la granja a visitar els animals del pessebre i a buscar el Tió al bosc!

Durant el matí realitzareu la visita als animals i la passejada en carro i després de dinar descobrireu la màgica història del Tió i l’anirem a buscar al bosc….!

Activitat que només es realitza durant el mes de Desembre.

4. Educació emocional amb animals

Activitat per a cicle mitjà, superior, ESO i Batxillerat

Per aquestes edats el que us proposem és una jornada d’educació emocional, en la que us oferim diverses activitats per a treballar diferents competències emocionals, podeu escollir les que més vulgueu treballar i us podem muntar la jornada a mida.

Les jornades d’educació emocional són èxit assegurat, els nens i nenes gaudeixen en plena natura i envoltats de cavalls d’experiències que mai oblidaran.

Aquestes jornades també es realitzen per a claustres i equips de treball, amb molts bons resultats i vivint emocions a flor de pell en un entorn únic, on l’aprenentatge te’l prens posat.

Sol.liciteu-nos tota la informació ampliada a corralneri@gmail.com

També disposem de servei de càtering.