610 015 517 corralneri@gmail.com

Formació i tallers

Formació per a FAMÍLIES

TALLER FAMILIES CONNECTADES

La nostra biologia i genètica ens fa animals socials, que troba en el grup (la familia) les condicions necessàries per a poder tenir un òptim desenvolupament.

Som l’animal més desvalgut quan neix, necessita d’un cuidador durant molt temps per a poder desenvolupar totes les seves potencialitats.

I la qualitat de la familia, l’ambient, l’aportació de les  necessitats fisiques i afectives, faran de la familia un lloc òptim de creixement o una dificultat.

Sabem que moltes vegades no estem en la posició més adequada per a poder aportar el millor pels nostres infants. Cal conèixer-nos i tenir eines per ajudar-nos a estar millor amb nosaltres com a referents i en conseqüència els nostres fills i filles

Treballarem la base de tot creixement:

LA SEGURETAT SENTIDA

És aquell estat que ens proporciona el sistema nerviós que ens fa sentir segurs. A la pràctica, vol dir que em puc relaxar, baixar la guàrdia, dormir, descansar de forma reparadora, tenir una bona salut, poder aprendre, ser curiosos, ser socials, estar oberts a la vida.

Si la familia és aquest espai segur, l’infant tindrà un tresor.

Formació en Educació Emocional per a professionals de l’educació

QUÈ ÉS LA INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL?

COM LA PUC DESENVOLUPAR?

QUINES SÓN LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES PER A SER EMOCIONALMENT INTEL.LIGENT?

COM PUC RECONÈIXER I GESTIONAR LES MEVES EMOCIONS?

SÓC EL/LA REFERENT QUE VOLDRIA SER?

Totes aquestes respostes les trobareu a les nostres formacions d’educació emocional!

T’oferim una experiència única de creixement personal i laboral en plena natura!

Objectius:

• Definir el concepte d’intel·ligència emocional
  • Educar-nos emocionalment a nosaltres mateixos per a poder educar als alumnes
  • Aprendre quines són les emocions, què són i per a que serveixen
  • Veure i viure com les emocions pròpies condicionen l’entorn
  • Desenvolupar i practicar les habilitats emocionals a nivell personal, social i laboral per a ser el referent que els alumnes necessiten
  • Entendre i emprendre un procés d’autoconeixement com a base per al desenvolupament emocional
  • Facilitar eines i recursos per implantar l’educació emocional a l’aula

Aquesta formació pot ser Reconeguda pel Departament d’Ensenyament.

Segueix-nos