610 015 517 corralneri@gmail.com

Grups gestió i acompanyament emocional infants i adolescents

Curs 2022-2023:

Grup de gestió i educació emocional per a infants de 3 a 5 anys:

«Creixo i em diverteixo amb els animals»

Grup de gestió i educació emocional per a nens i nenes de 6 a 12 anys:

«M’estimo i aprenc a viure, els animals i la natura m’acompanyen«

Som la primera i única Granja-Escola de la província de Tarragona que realitza aquest tipus d’activitat terapèutica grupal de gestió i educació emocional amb animals des del 2016.

Veieu el que fem

Què és l’educació emocional?

L’educació emocional no és només saber posar un nom i un color al que sento.

L’educació emocional és conèixer el meu cos, saber què li passa quan em poso trist, o quan començo a enfadar-me… Només coneixent-me i sent conscient podré viure una vida sana i equilibrada.

Acompanyem als infants en el camí de l’autoconeixement i del sentir, per a que puguin escollir la vida que vulguin viure, des de la seguretat, amb confiança i autoestima.

I per tant, aprendran a viure de la manera més sana i equilibrada possible!

Fa anys que vetllem per la salut emocional i mental de tots els infants que vénen a la granja i les seves famílies!

L’educació emocional comença a CASA, i cal que eduquem als infants des de la Curiositat, Admiració, Seguretat i Alegria.

Això és el que pretenem en les nostres sessions!

Què treballem?

• Reconeixement i gestió d’ emocions
  • Millora de l’ autoestima
  • Autonomia
  • Millora de la comunicació verbal i no verbal
  • Confiança en un mateix i en els altres
  • Millora de l’ atenció, l’ escolta activa
  • L’ empatia i l’ assertivitat
  • Tolerància a la frustració
  • Control de la impulsivitat
  • Gestió de conflictes
  • Treball en equip
  • Relacions i projeccions positives

Tot això ho treballem des del sistema nerviós, des de l’experiència i el sentir per a que el cos ho pugui integrar.

Res de teories i de parlar parlar, el cos només aprèn quan sent. Si no hi ha emoció, no hi ha aprenentatge.

Com treballem

El contacte amb la natura i amb els animals, mitjançant el joc i les dinàmiques, seran els pilars bàsics d’aquest aprenentatge. D’aquesta manera,   l’aprenentatge és immediat i divertit.

Per als infants i adolescents, l’ estona a la Granja és el seu espai, la seva estona, podran expressar-se amb total llibertat, i gaudiran d’ una experiència única, obtenint un creixement personal tot preparant-se per a poder viure lliures i feliços.

Aquesta activitat va dirigida i l’assisteix Gemma Cos: Codirectora de la Granja Escola Corral de Nerienginyera tècnica agrícola, directora de lleurezooterapeutarisoterapeuta, experta en coaching assistit amb cavalls, experta en educació emocional en l’àmbit educatiu ,referent VEC (Vinculació Emocional Conscient), equinoterapeuta social, instructora de ioga per a infants i famílies i capacitada de LNT.

PREU: 85 €+ IVA al mes (descompte per a germans).
Les sessions són d’1 hora i 15 minuts.
Els grups són molt reduïts (màxim 10 infants) per poder acompanyar-los adequadament durant la sessió.
La tarifa també inclou assessoria familiar per tal de que la vida en família sigui lo més saludable possible i també descomptes en les sessions individuals o familiars.

Segueix-nos